Logg på for å laste ned PDF
Cybersikkerhet – del III:

Cybersikkerhet – en kjerneverdi for vekst

Nesten alle bedrifter som konkurrerer i dagens dynamiske marked – uansett størrelse, sektor, eller tidligere suksess – er på en transformasjonsreise. Kundeatferd, forventninger, og et mangfold av teknologier tvinger ledere til å tenke nytt rundt tradisjonelle forretnings- og driftsmodeller.

Ph.D.

Arne Helme

Partner og leder for Cybersikkerhet i KPMG

KPMGs 2016 Global CEO Outlook-studie bekrefter at globale selskaper vil gå gjennom en viktig transformasjon i løpet av de neste tre årene. Et flertall av lederne (77 prosent) sa at «innovasjon» vil være et sentralt element i deres forretningsstrategi. Kanskje mer overraskende var det at 68 prosent av lederne som trodde at de neste tre årene ville bli viktigere for deres virksomhet enn de 50 foregående årene, beskrev selskapene sine som «mindre forberedt på en cyber-hendelse».